Don't know what to do about my life ...

Status
Not open for further replies.

EspenN

Well-Known Member
#1
I moved up north in Norway to some family I have there, and they would give me shelter until just after Christmas ... so I have a place to live now. But I haven't even gotten answer from any job I've applied to, I don't have any friends (that's actually here...) despite my efforts to make some. I am tired of being alone, since I've been for so long time (11 years now).

I don't have any kind of education, and if I shall start at school I have to pay for it, which I can't afford since no one want to give me a job. I seriously don't know what to do anymore, I am seriously crying for the first time in .. years .. since I don't see any hope in my life. I don't believe anyone can love me or anything, so I don't think there will be any happiness in my life :sad: every time something seems to get better, they get worse again... even when I thought I had reached the bottom.
 
#2
Hallaien Espen. Sorry, har ikke noe fornuftig å si, men måtte bare poste noe når en annen normann lager en tråd rett etter meg.:biggrin:
 

EspenN

Well-Known Member
#3
Heh ... heihei xD (leste akkurat den der .. posten din, jeg veit åssen det er å være venneløs :) eneste er at de jeg har hatt (bittelittegranne, veldig få) har endt med å backstabbe meg og bruke ting mot meg for å gjøre meg enda mer til narr) ... så føler med deg der!
 

touglytobeloved

Well-Known Member
#4
Hallaien Espen. Sorry, har ikke noe fornuftig å si, men måtte bare poste noe når en annen normann lager en tråd rett etter meg.:biggrin:
Heh ... heihei xD (leste akkurat den der .. posten din, jeg veit åssen det er å være venneløs :) eneste er at de jeg har hatt (bittelittegranne, veldig få) har endt med å backstabbe meg og bruke ting mot meg for å gjøre meg enda mer til narr) ... så føler med deg der!
Which means what? :unsure:
 

Petal

~*Mod Extraordinaire*~
Staff Alumni
SF Supporter
#5
Espenn, I'm sorry to hear you are feeling so low. I'm here if you need to talk :hug:
 
#7
Which means what? :unsure:
"Hallaien Espen. Sorry, har ikke noe fornuftig å si, men måtte bare poste noe når en annen normann lager en tråd rett etter meg."

Hello Espen. Sorry, I don't have anything sensible/good to say, I just had to post something when another norwegian creates a thread right after me.

"Heh ... heihei xD (leste akkurat den der .. posten din, jeg veit åssen det er å være venneløs eneste er at de jeg har hatt (bittelittegranne, veldig få) har endt med å backstabbe meg og bruke ting mot meg for å gjøre meg enda mer til narr) ... så føler med deg der!"

Heh...hi xD(just read your...post, I know what it's like to have no friends the only thing is that those I've had (just a few) ended up stabbing me in the back and using things against me to make even more a fool of me)
...so I feel with you there!


That's it. Nothing mean.
 

touglytobeloved

Well-Known Member
#8
"Hallaien Espen. Sorry, har ikke noe fornuftig å si, men måtte bare poste noe når en annen normann lager en tråd rett etter meg."

Hello Espen. Sorry, I don't have anything sensible/good to say, I just had to post something when another norwegian creates a thread right after me.

"Heh ... heihei xD (leste akkurat den der .. posten din, jeg veit åssen det er å være venneløs eneste er at de jeg har hatt (bittelittegranne, veldig få) har endt med å backstabbe meg og bruke ting mot meg for å gjøre meg enda mer til narr) ... så føler med deg der!"

Heh...hi xD(just read your...post, I know what it's like to have no friends the only thing is that those I've had (just a few) ended up stabbing me in the back and using things against me to make even more a fool of me)
...so I feel with you there!


That's it. Nothing mean.
Actually, it means a lot....
I read your thread and some of your reasons why are you here, and I also have talked for a while with Espen. And you are both from same country? I wish I could find someone from my country, who can understand me. You two might found each other, maybe you can try to be friends and get know each other better, exchange pms, msn, and maybe meet each other one day....
 
Status
Not open for further replies.

Please Donate to Help Keep SF Running

Total amount
$145.00
Goal
$255.00
Top