For Abacus21

Discussion in 'The Coffee House' started by Petal, Dec 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Petal

Petal SF dreamer Staff Alumni SF Supporter

I was trying to learn german again joe:laugh: and came across this awesome song, couldn't resist posting it:biggrin:

Wenn das Tageslicht ist weg und schon sind Sie auf Ihrer eigenen And you need a friend just to be around Und Sie brauchen einen Freund nur auf rund
    I will comfort you, I will take your hand Ich werde Komfort, den Sie, ich werde deine Hand
    And I'll pull you through, I will understand Und ich ziehen Sie durch, ich werde verstehen

And you know that Und Sie wissen, dass
    I'll be at your side, there's no need to worry Ich werde an Ihrer Seite, es gibt keine Notwendigkeit, sich Sorgen zu machen
    Together we'll survive through the haste and hurry Gemeinsam werden wir überleben durch die Hast und Eile
    I'll be at your side Ich werde an Ihrer Seite
    If you feel like you're alone, and you've nowhere to turn Wenn Sie der Meinung sind wie du bist allein, und Sie haben nichts, um

If life's standing still and your soul's confused Wenn das Leben still und Ihre Seele verwirrt
    And you cannot find what road to choose Und Sie können nicht finden, was der Straße auf die Wahl
    If you make mistakes (make mistakes) Wenn Sie Fehler machen (Fehler machen)
    You can't let me down (let me down) Sie können nicht zulassen, Me Down (let Me Down)
    I will still believe (still believe) Ich werde nach wie vor der Meinung (nach wie vor der Meinung)
    I will turn around Ich werde umdrehen

And you know that Und Sie wissen, dass
    I'll be at your side, there's no need to worry Ich werde an Ihrer Seite, es gibt keine Notwendigkeit, sich Sorgen zu machen
    Together we'll survive through the haste and hurry Gemeinsam werden wir überleben durch die Hast und Eile
    If you feel like you're alone, and you've nowhere to turn Wenn Sie der Meinung sind wie du bist allein, und Sie haben nichts, um

You know that Sie wissen, dass

If you feel like you're alone, you've got somewhere to go, Wenn Sie der Meinung sind wie du bist allein, du hast irgendwo zu gehen,
    'Cos I'm right there 'Cos Ich bin recht
    I'll be at your side, I'll be right there for you Ich werde an Ihrer Seite, bin ich richtig für Sie da
    (Together we'll survive) through the haste and hurry (Zusammen werden wir überleben) durch die Hast und Eile
    If you feel like you're alone, you've got somewhere to go, Wenn Sie der Meinung sind wie du bist allein, du hast irgendwo zu gehen,
    'Cos I'm at your side 'Cos Ich bin an Ihrer Seite

I'll be right there for you Ich werde richtig für Sie da
    I'll be right there for you, yeah Ich werde richtig für Sie da, yeah
    I'm right at your side Ich bin rechts an Ihrer Seite

2. Abacus21

Abacus21 Staff Alumni

Very nice :laugh:
    Did you translate that?

3. Petal

It was already translated!! :biggrin: Its by the corrs!

4. gentlelady

gentlelady Staff Alumni

Great song Lynn.

5. nagisa

nagisa Chat & Forum Buddy Staff Alumni

What song is this? :eek:hmy:

6. Petal

This song is called ''by your side'' and is by ''the corrs'' :hug:

7. LenaLunacy

LenaLunacy Well-Known Member

Awesome song :)