Me again!!!!

Discussion in 'Welcome' started by Wakaka, Aug 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wakaka

    Wakaka Member

    So, far from read the foirum rules, I ended up palying GR1 for a while insterad. Made me shiort-term-happier as usual.

    (I assume in this forum no-one is gonna flame me for bad speelung, double posting, swearing or talking off-topic (Or mis-hyphenating) or over-use of -/() etc... So I'll begin). brb.
  2. Wakaka

    Wakaka Member

    check me or I'll just run away like a child.
  3. mandyj101

    mandyj101 Well-Known Member

    welcome 2 SF..
  4. Petal

    Petal SF dreamer Staff Alumni SF Supporter

    welcome to the forums :)
  5. Wakaka

    Wakaka Member

    Yup so that's a big hey hey hey someone's listening - if only a potantially Auto-response. (Sry if it's not-auto)
  6. Petal

    Petal SF dreamer Staff Alumni SF Supporter

    and no,no one will flame you here :)
  7. Wakaka

    Wakaka Member

    Oh my god another one - yopu're too quick for me. Is anyone really there?

    ((BTW - you're smilies are too inspiring))

    hmmm... So I'm not happy as you've prolly guessed. I'm not Am,erican either so if you can just redirect me...

    (I did a lot of spellcheck on that!)
  8. Wakaka

    Wakaka Member

    Man that's three THREE replies and one of tehm looks truly human - like the people ion the pub!




    Those smilies an't so bad
  9. Petal

    Petal SF dreamer Staff Alumni SF Supporter

    There are no automated responses on this forum!
  10. mandyj101

    mandyj101 Well-Known Member

    im pretty sure im not a robot :unsure:
  11. Wakaka

    Wakaka Member

    Many thanks for replies, brb,
  12. Wakaka

    Wakaka Member

    Hi, I meant, ages ago, to say "Many thanks for replies, brb," but didn't press submit...
    Anyway, brb.

    I'll do another Double-Post Tomorrowish and get back to you...... I'm not gonna do it tonight anyhow. lol sort of.
    Last edited by a moderator: Aug 16, 2009
  13. gentlelady

    gentlelady Staff Alumni

    :welcome: to the forum Wakaka. Sorry to hear you aren't very happy, but not really surprising since you have sought out a suicide forum. Don't worry about your grammatical errors and such. We are not here to judge people. we are here to support them. I hope you are able to gain the support you need here and perhaps give a little as well. Take care. Nice to meet you. :shake:
  14. Ranxerox

    Ranxerox Well-Known Member

    Howzit, welcome to the forums. Any particular reason you feel unhappy?
  15. ~Claire

    ~Claire Well-Known Member


    :hug: xx
  16. LenaLunacy

    LenaLunacy Well-Known Member

    Welcome to the forums :) Hope you find what you need here
Thread Status:
Not open for further replies.