Who's Hot And Who's Not

Discussion in 'The Gameroom' started by JBird, Nov 10, 2008.

?

What Style Gets You Going?

  1. Rocker

    16 vote(s)
    48.5%
  2. Preppy/Pretty Boy

    9 vote(s)
    27.3%
  3. Jock/Sportsman

    4 vote(s)
    12.1%
  4. Goth

    8 vote(s)
    24.2%
  5. Emo

    12 vote(s)
    36.4%
Multiple votes are allowed.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JBird

    JBird Well-Known Member

    Although, its more like what style/tastes hot and whats not. Kels and i were randomly chatting about guys we found hot which inspired the poll :tongue:

    Here are the choices (in american) and examples for those who don't know the american :p (click on the choices for pics)

    Rocker
    Preppy/Pretty boy
    Jock/Sportsman
    Goth
    Emo

    I did want to put Paramore as the emo example coz hayleys hot and josh is hot but kels thought differently :tongue:
    These are just a quick list of styles/tastes so i have a feeling we've missed a load lol. I like Preppy and emos mosly :cool::biggrin:
     
  2. ~PinkElephants~

    ~PinkElephants~ Senior member

    mmm me and the rocker boy!!!! YUM!!!! :biggrin:
     
  3. aoeu

    aoeu Well-Known Member

    I do like goth and emo
     
  4. Petal

    Petal SF dreamer Staff Alumni SF Supporter

    ill take the jock, hes cute!!
     
  5. Spearmint

    Spearmint Well-Known Member

    The Rockers/Preppy Boys/Jocks are cuute. The Emo/Goth guys look a little..Disturbing.
     
  6. aoeu

    aoeu Well-Known Member

    But disturbing is good, is'nt it? I like disturbing
     
  7. Marshmallow

    Marshmallow Staff Alumni

    Sportsman :wub: haha
     
  8. fromthatshow

    fromthatshow Staff Alumni

    If they have an easily labeled style that is a big turn off for me :tongue:
     
  9. Toki Wartooth Lover

    Toki Wartooth Lover Well-Known Member

    Emo. Cause I'm emo and I like emo girls. :)
     
  10. SmilePretty

    SmilePretty Staff Alumni

    yum indeed, although the jock guy in the provided pics was pretty sexy
     
  11. BriGuy

    BriGuy Antiquities Friend

    I like all kinds of guys, wide varieties... big, little, all styles... but I chose preppy/pretty boys for the hell of it... BUT, for the pics... Emo doesn't work... I get an error message.
     
  12. ZombiePringle

    ZombiePringle Forum Buddy and Antiquities Friend

    emo,goth, and rocker! I'll just vote emo though...
     
  13. fromthatshow

    fromthatshow Staff Alumni

    emo :tongue:
     
  14. boo

    boo Well-Known Member

    emo... now pls this is a secret
     
  15. cult logic

    cult logic Staff Alumni

    LOL there's a picture of Frodo up there.
     
  16. protonaut

    protonaut Well-Known Member

    This poll lacked nerd and hippie.
     
  17. 1izombie

    1izombie Well-Known Member

    Hmmmm interesting....ur secret is out now...
     
  18. Witty_Sarcasm

    Witty_Sarcasm Writer, Musician, Fun Lover, Magic Maker

    Hmm idk...guess I don't have much of a preference
     
  19. LillMy8989

    LillMy8989 Well-Known Member

    Emos are childish!
    I go with the rocker style
     
  20. LillMy8989

    LillMy8989 Well-Known Member

    You like vegetarians ?
     
Thread Status:
Not open for further replies.